veckan

oj, nu har jag inte skrivit dom senstae dagarna, iaf;

i onsdags sprang jag intrevaller mellan åtta och nio på kvällen, det kommer jag inte göra om innan det blir ljusare kan jag ju säga. Den sista biten kutade jag för jag fick för mig att nån var efter mig så det tog nån minut att få tillbaka luften igen, men det var härligt! när jag kom hem blev det en lååång mjuka.

i torsdags skulle jag igentligen till gymmet men dex hade sin sista träning innan NM så jag vad där o kollade (iom att jag inte ska med). det var jätte kul o dom är sååå duktiga så det kommer gå suveränt för som imorgon!

idag var jag ju ledig från skolan men jag var på Mia Salongen och klippte o färgade en tjej och klippte en klassisk herr klippning på en annan ( det är något jag verkligen måste öva på iom att det inte finns så många som vill ha de längre + att det kommer med STOR säkerhet komma på gäsellen). Egentligen skulle jag och Jonas ut o springa imorse innan jobb men vi var lata, jag myglade även på gym träningen nu i eftermiddag, eller rättare sagt så somnade jag i soffan fem minuter efter jag kom hem o vaknade 45 minuter innan gymmet stängde - LYCKAT!!

aja, jag får ta igen detta imorgon ( hur jag nu ska klämma in det mellan tre klippningar, hälsa på min gudson, hämta en massa kläder o middag o bio med jonasmen träning måste prioriteras roxanne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0