v.o prov & löpning

I skolan idag hade vi ett förberedande v.o prov och jag fick över medel (mvg), woohoo! jag har haft en svacka inom fön o v.o men nu hoppas jag att det har vänt. jag har det sista fön provet på onsdag och det är det betyget som kommer stå i mitt slutbetyg.

Annars då?
Jo, jag började mitt nya liv som löpare idag. I den nya Fitness magazine tidningen var där ett schema för hela 32 veckor!! Jag vet ju inte precis om jag ska satsa på en halvmara (efter 32 veckor skulle man klara det stor det) men med tanke på tt min kondition inte är det bästa för tillfället så tänkte jag ju att jag kunde testa det.
Jag sprang iaf intervaller i en halvtimme ungf. ( jag la på mer än vad det stod i tidningen) o sen stretchade jag ( att jag har varit gymnast går ej att spåra längre)

nä, nu ska jag gå o göra lite grönt té o sen ska jag forstätta plugga hår biologi, inget cashmere maffia idag inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0