2 timmar

Jag kom nyss hem från gymmet efter ett två timmar långt överkroppspass. fyy vad gutt det var ;D.
Knappt några människor alls, så jag kunde träna i vilken ordning jag ville och hur länge jag vile (händer inte så ofta).
Det var så härligt så tiden bara flöt iväg! Efter passat så cyklade jag inom Coop o skulle kolla om dom hade psyllium frön, o det hade dom! Så nu ligger där två påsar i skafferiet, så får vi se om dom funkar!

Nu måste jag gå o duscha o göra vid mig o kansek plugga lite för ikväll ska jag se Johan Glans, svärföräldrarna bjuder alla söner + respektive, det kommer bli nice!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1209730077_te.html#comment

2008-05-02 @ 15:13:48
Postat av: SofiLindberg

Oj varför så Länge?! :/
då förstör du dig bara :S Hoppas du åt ett rejält pasta lass sedan =)

2008-05-04 @ 17:59:47
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0