äta innan träning

Jag hatar verkligen att komma hem innan jag tycket till gymmet o äta, för då går det alltid så fett dåligt. Som idag t.ex. Jag tog inte med träningskläder till gymmet för att jag skulle hem o passa min bror i typ en halvtimme, men så ringer mamma o säger att jag inte behöver göra det. Men hem måste jag ju o hämta kläder o givetvis är jag svinhungrig så jag slänger i mig massa mat, blir svintrött, segar som bara den innan jag tar mig i kragen o hoppar på cykeln ner till gymmet.

Jag körde bara lite bröst o mage o sen fick det bli trappmaskinen, imorgon ska jag ha med träningskläder till skolan så att jag sicekr direkt till gymmet när jag kommer med tåget. Imorgon tror jag att det blir ett köttigt armpass, jag var sugen på o köra det idag också men tante eftersom att det ändå gick skit kundej ga lika gärna spara armarna o köra död på dom imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0