benhinnorna spökar

Sådärja, nu känns allt som vanligt igen, iaf i benhinnorna... Har haft sjukt ont hela dagen och jag blir så sjukt deppig av det, dom har vairt hur bra som helt under ett par månader så jag har verkligen kunnat träna kondition relativt bra, men nu verkar det vara försört..

Det blev ingen promenad imorse och heller ingen nu på kvällen, jag var och tittade på min lillasysters konsert i kyrkan i ystad istället, mysigt!

Imorgon står det gym - överkropp på mitt schema och jag har precis lagt tll en låååång stretch/mjuka där jag får koncentrera mig på vader och fötter. Naprapaten sa att om man mjukar upp lederna o musklerna i rygg, höft men framförallt i vader o fötter så kan det släppa rätt mycket, hoppas det är sant! 

Nu ska iaf benhinnor o vader få sig enomgång massage med liniment, så knns det kanske lite bättre imorgon.

Bara drygt 6500 steg idag; cyklade till/hem från tåget, kunde inte gå imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0