konditionspass

Efter skolan blev det ett konditionspass, och eftersom att jag inte ville belasta benhinnorna mer än nödvändigt så körde jag;
-15 min cykling
-15 min i trappmaskinen
-15 min flowing (eller vad det nu heter, där det är som o åka skickor?)
-20 min gång på rullband
och sen cykling hem
65 min kondition

Det känns inte alltför mycket i benhinnorna, men jag ska ändå smörja in o massera dom nu hade jag tänkt, mest i förebyggande syfte.

Jag vet inte hur jag ska göra med morgonpromenaden imorgon, det känns som om jag kommer överbelasta benhinnorna om jag kör på imorgon med. Nää, det får bli vila imorgon, både från gymmet och morgonpromenaden så kanske jag kör på en kvällspromenad, J, är du på?

Btw, har det blivit 1600 steg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0