måndags lat

Det blev ingen löpning igår som det var tänkt, pga.av en TÅ!!! Fatta hur dummt det känns att hoppa över en träning på grund av NAGLEN PÅ EN TÅ!! Heelt sinnes lat kännde jag mig!
 Men till mitt försvarr så tog jag på mig skorna och började jogga, men tyvärr sitter joggingskorna liiite för tajt för att det ska gå. Jag gick in i en av sängsbenen hhärom dagen o fläkte upp nageln på en av mina tår, NIICE!!

Ikväll blir det gym iaf! Någon som vet någon proteindrink utan mjölk Jag är aldrig hungrig efter jag har tränat o om jag väntar blir det försent att äta..
(Och sen rååå plugg)

Imorgon ska vi på studiebesök i Silkeborg, ska vara utanför skolan (i köpenhman) kl. 06:45 och kommer tillbaka kl. 20:00 så jag är väl hemma vid 22.

Torsdag är det teori hela dagen ocg rååååplugg på kvällen

Fredag = Teori Examen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0