morgonpromenad

Sådärja, då var den första morgonpromenaden avklarad (sen jag började på skolan i köpenhamn). Väckerklockan stod på 04:20 men jag tyckte inte alls att det var svårt att ta mig upp och gå ut o gå. Det var jätte fint väder, fåglarna kvittrade, frisk luft, det var jätte skönt. Synd bara att min vänstra benhinna skulle börja krångla fram emot slutet, och lite skoskavskänningar fick jag på högerfot. Nya skor kanske? Iallafall så blev det en runda på lite drygt en halvtimme och 4788 steg

Nu sitter jag o dricker kaffe men om en kvart ska jag cykla tll tåget, efter skolan blir det gymmet och jag tror att jag ska träna kondition idag, om benhinnorna inte misstycker... Jag kan iofs köra på trappmaskinen, flow grejen eller cykla ändå, så ja, det blir ett konditionspass efter skolan.

ha det bra så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0