noway!

Haha, nej, det är inte jag på bilden i föregående inlägg som många trodde...

Egentligen skulle jag ut o springa nu på kvällen men nu har det blivit så passa sent så om jag springer nu blir jag så pigg så jag aldrig kommer kunna somna...Det får bli en löprunda imorgonbitti istället kanske.. Ja, jag tror faktigt det, och denna gången ska jag inte torska.. klockan ska stå på 4:20! NU gäller det bara o somna i bra tid så jag inte är helt ur form imorgon..Iofs har vi ju bara diciplin orientering ( vi ska snacka om vilka dicipliner vi ska ha på examen) och på em ska vi fixa dom nya i håret, jag ska no klippa killen o bleka honom helt vit. Hello Mr Jay!

Imorsen blev det ett 45 min gym pass med fokus på tricep och rygg, tricep gick svin bra men inte ryggen därimot...
Efter det blev det en 45 min promenad hem.

Jag har faktikt varit rätt aktiv hela dagen såhär på min lediga dag (pingst är fortf. röd dag i danmark) massa trädgårdagarbete, åkt inlines, målat o städat o så hela dagen.

Nu ska jag bli duktigare på o hålla reda på min träning o skriva upp det o så, så man inettror att man tränar mer än vad man gör (för att det känns bättre.. :))

Nu ska jag gå o laga matlåda till imorgon, blir grillad kyckling och en stor sallad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0