Byta färg

På onsdag ska jag till Mia o färgas ( THANK GOD!!! ) o klippas lite, klippningen är enkel, jag ska låta det växa ut lite men färgen däremot är den svåra biten... Jag har ju kört på rött /oranget hela sommaren så nu känns det lite tråkigt, men jag vet inte vilken färg som skulle kännas rolig för mig, jag har ju i princip haft allt utom blått.. ;/

Här är några alternativ, fast ingen av dom känns speciellt lockande...



  1.   2.  3.  4.  
                                                             Bilder från Cobrasnake.com + nån blogg




Egentligen vill jag bli ljusare men fortfarande behålla lite av min nuvarandefärg som nog bäst kan beskrivas som nr. 4, men jag hittar inga färger som jag fastnar för alls... Jag tror att det får bli nån blanding av kola och honung och spica upp det med det röd/oranga jag har i nu.


 


Kommentarer
Postat av: Kan du aldrig gissa ;)

222222222 JAG GILLAR 2:AN

2008-10-06 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0