jag vill inte gå o lägga mig!!


Namn: Roxanne
Piercingar: öronen
Tatueringar: nope
Längd: 164
Skostorlek: 38
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: jonas, för att jag inte ska få ångest o gråta HAHA
Dricker du:  Jao
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: ghd
Vilken parfym använder du: ingen
Vad är du rädd för: ensamhet
Gillar du att tvätta: jaa
Gillar du Berg-och-Dalbana: yes

SENASTE..
Film du hyrde: the last call eller nått hette den
Film du köpte: öhh...
Låten du lyssnade på: viva la vida
Låten du hade på hjärnan: chewinggum
Låten du laddade ner: jag laddar inte ner
Personen du ringde: Jonas
Tv program du tittade på: Extra Extra
Personen du tänkte på:  Jonas

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: För. ( men jag vill inte ha ett fö det..)
Utnyttja någon: haha vad är det för fråga? klart emot
Självmord: emot
Teenage smoking: tycker att det är onödigt och löjligt
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: alla får göra som dom vill
Köra onykter: emot såklart
Förhållanden: för

FAVORIT..
Mat: thai o sallad
Låt: beror helt på vad jag gör, men viva la vida eller det blåser genom hallen
Sak att göra: träna, mysa och ha roligt :)
Sport: styrketräning o dans
Dryck: te, kolsyrat vatten och iskaffe
Kläder: jeans, sneackers, långa tröjor, SCARF!!!
Film: många
Bil: bryr mig inte

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: ja
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: en gång :D
Gånger ditt hjärta brustit: aldrig
Tjejer du kysst: i kissed a girl just to try it
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ett par gånger pga gymnastiken o metromodell HAHA
Ärr du har på kroppen: många små


VAD/VILKET
Ska bli skoj: färga mig på onsdag!!
Ska inte bli skoj: betala färgningen på onsdag
Sparar du till: resa + kläääder
Väntar du på: att gå o lägga mig
Pålägg som gäller: tartex, tomat + örtsalt
Dagens dryck: kolsyrat vatten o iskaffe


SENASTE..
Personen du fick mail av: Anna
Personen du fick brev av: jobb
Personen du fick sms av: jonas
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 2 timmar sen
Saken du köpte: skor
Var det kul: när vi åt


Hur tidigt stiger du upp: klockan sex
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: sova utan jonas :(
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: färgämne, konserveringsmedel, mjölk
Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: Jao
Favorit serie: har ingen

Håkan Hellström eller The Ark: öh...kan inte välja
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: LASSEEE!!
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: inte såvärst
Är du glad nu: njää..varken eller
Var du glad igår: ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus:  ja
Vad dansar du till: fett muzik
Stockholm är: svergies huvudstad
Göteborg är: staden där liseberg ligger
Kan du sjunga: HAHA NOO
Mer värt än guld: diamant? haha nää men att må bra, vara lycklig, jonas o familjen
Spaghetti eller makaroner: ehh..inget av det helst, men om det är fullkorn är det ok
Ett land jag helst vill besöka: Indien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0