högskola

Hela kvällen har jag suttit o sökt till olika högskolor o program, tillslut blev det 5 olika program med någon anknytning till idrott eller hälsa, så nu är det bara till o vänta o se :)!

I lördags var Jonas o jag o shoppade i stan ( efter att jag hade färgar o klippt K. o nu är hon nytatuerad också- en sån jääkla rockbrud!!:P), jag skulle gentligen bara ha ett par löptrikåer eller vad det nu heter, men kom hem med två par tränings byxor, tre träningslinnen och två tränings bh:ar. Jätte kul med nya träningskläder men inte jätte kul med det stooora hålet i min plånbok.

Det blev också lite pyssel grejer, mamma o jag ska börja scrappa så att Jessi blir glad ;P.

Denna veckan blir det fullt upp med jobb varje dag, massa träning och masse klippningar och färgningar, mendet är härligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0