död i armarna!!

Precis hemkommen från fristående träningen, körde i genom mycket = huvudet snurrar nu!!

På slutet körde vi stryka två o två, 60 sek stryka, 20 sek vila, Jessie och jag skulle köra ihop, chins stod först på tur o såklart så måste jag tävla mot henne, jag klarade 20 chins o sen var det hennes tur, 25 klarade hon. Efter det var våra armar döda, vi klarade dock all stationer utom den sista, Jessie mådde lite illa och försvann och jag blev helt yr, klarade inte av att göra en ända armhävniong i herrbarren, haha såg helt sjukt ut, jag lyfte upp mig, sänkte ner... o sen kom jag inte längre !!;P

Nu ska jag fixa lite o sen gå o lägga migm ullared imorgon med J o hans familj :D

Kommentarer
Postat av: Bianca

Jobbigt :/

Går själv på ju-jutsu :P

2008-09-17 @ 17:24:44
URL: http://ankivakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0