Friståendeträning

Jag kom hem från den andra fristående träningen för en stund sen.
PUH vad jobbigt det var idag, men det gillar jag :D

Jag märkte verkligen att jag har blivit sjukt svag och i allmänt dålig form idag, inte för att jag inte fattar att man tappar lite om man inte tränar på 2 ½ månad... Det är en riktigt jobbig känsla när man verkligen tror att man klarar av något ( en övning t.ex) och sen märker man att man är för svag/för stel/ har för dålig kondition för det. Så var det med massor av grejer idag på träningren, jag trodde verkligen att jag skulle klara det, jag fattade att det skulle vara jobbigt såklart, men så gjorde jag inte det...usch!!

Aja, det är ju tur att gymmet har öppnat och att jag har fått tillbaka träningsviljan, för nu blir det ändring på det här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0