Hela familjen

Nu är hela familjen samlad igen efter att mamma, pappa och Zami har varit i England torsdag-söndag.
Så dessa dagarna har jag varit bossen (yeah right). Vi har precis ätit middag med kladdkaka till efterrätt som jag hade bakat :).

När jag hällde in oljan i pannan för att steka kycklingen så tog jag stekgärnet och skulle "shvicha runt" oljan i pannan och då åker typ hälften av öljan över kanten o ner på min fot så jag kommer väl få några fina blåsor där, KUL!! Fyy vad ont det gjorde :( jag hoppade runt, stampade, skrek och grät så ont det gjorde...


Just det, I fredags var jag tränare för små pojkarna på gympan, min syster är huvudtränare där så jag avr med som moraliskt stöd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0