packning

Träningsvärken börjar känns av lite efter fristående träningen igår, dock inte av dansen utan för att vi mjukade jätte mycket, spagat o splitt där jessi drar/trycker allt vad hon kan + en brygga i typ 40 sek!! DET är jobbigt kan jag berätta!

Nu måste jag gå o tvätta det sista som jag behöver ha med till lingvallen, håller på o packar det nu. Funderar lite på om jag ska köra ett arm pass här hemma och kanske lite mage med? Känns faktiskt RÄTT så lockande... Kan ju pumpa upp pilatesbollen som har legat platt ett par veckor nu... hrm...

Jag får ju träna hemma nu efterosm ttamitt gymkort har gått ut, jag ska försöka hinna köpa nytt imorgon eller på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0